Skip to content

Vardagen

september 11, 2012

Nu har jag ett par dagar som jag stressar av och samlar ihop mig. Jag är inte gjord för stress!

Efter lämning hängde jag och Ossian på lekplatsen i 2,5 timma och jag hade inte med mig nåt! Inga katter att stoppa eller bollar att virka, jag bara var!


Ikväll börjar däremot min sykurs, men då blir det bara kul! Har hört om ett mönsterarkiv som jag ska undersöka lite närmre…


Nu ska jag göra en linssoppa och baka dinkelbröd till den samtidigt som jag lyssnar på P1. Har jag tur så pratar de om nåt så ointressant som mossa i gräsmattan eller fågelholkar….

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

