Skip to content

Skolfoton

oktober 1, 2012

Just nu gnälls det överallt om dyra eller uteblivna skolfoton. JAG FÖRSTÅR INTE!! Såna bilder är ju så enormt fula, vem som helst tar väl bättre, finare och mindre stela bilder än så! Jag är bara tacksam om jag aldrig någonsin ställs inför beslutet att köpa såna hemska bilder …för om alla andra har små skolfoton så kan jag tänka mig att barnen vill ha och byta med varann…. •rys•


– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. oktober 1, 2012 9:40 f m

    Håller helt med, så fultråkiga. Kanske vill de inte byta nu när det bara är att ta närmsta mobil, dator, platta, kamera för att få en bild.

    Ångrar däremot att vi inte har studiofoton på våra barn när de var minisar men samtidigt blev jag uttråkad(?) när jag såg alla lika stela bäbisbilder (även om bebisarna var söta så hatar jag den där molninga fula bakgrunden) , så ”ångrar” mer att jag inte hitta nån hobbyfotograf som tänker som mig som fick ta bilder.

    • oktober 1, 2012 10:48 f m

      Ja såna där bebisbilder när de sitter på en fårskinns pläd och med nåt gammalt hjul i bakgrunden är skiiitfula! Skulle också ha anlitat nån bra fotograf som kunde ta bra bilder i hemma miljö typ…men det e inte för sent!!

Kommentera

