Skip to content

Nostalgi-chocken

oktober 3, 2012

Förra veckan var Nico och Ossian sjuka, sen tog de ett uppehåll över helgen ( tack! ) och sen fick Ossian och jag influensa…kul jul, eller inte. Men mellan sjukdomarna hade vi besök av min mor med make.


Och det var himla trevligt! De hade med sig 7 kartonger med mina barndoms grejjer så som kläder, leksaker och böcker. Ljuvligt nostalgiskt! Men så hittade vi en sångbok som var så oerhört laddad med minnen, en bok som jag glömt men som spelar in en stor roll i mitt tidiga liv. Hör och häpna, den gav mig en nostalgi-chock som gav mig ont i huvudet! Men absolut inte på ett negativt sätt, fast jag vågar inte öppna den nu…måste vänja mig först så bilder kommer senare.

Sen hade de med min gamla fjällräven jacka, åh så snygg att jag typ dör! Och min gamla röda tuppluva.


I love retro! I love 80-talet! Och jag hatar sjukdomar, nu måste jag sova så att jag är pigg till helgen!

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Annelie permalink
    november 2, 2012 9:14 e m

    åh vad roligt med dina kläder!!! så väkbevarade de ser ut och så fina!

Kommentera

