Skip to content

Uppstigning 04:11

oktober 5, 2012

Ja, kl 04:11 vaknade jag, klarvaken för andra natten i rad, hur drygt som helst! Mina barn sover så jag kan inte skylla på dem.

Kvällen spenderade vi hos Pia och Nelson. Så välbehövligt och otroligt trevligt. Dessutom provade jag på en ny rätt som jag minns från skolan, panerad kålrot. Åh så himla gott! Till det en sås på tratt-kantareller och en fetaost röra. ( Barnen åt pasta och köttfärssås …. )


Jag borde verkligen sova nu, idag får vi nämligen besök från Borran, hela helgen ( o lite till hoppas jag )… 🙂

Ska testa att räkna får.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    november 2, 2012 9:18 e m

    mums vad gott det lät! kantareller är ju godis. vi blev överförtjusta i rawfood tårtan som du gjort kan du ge mig receptet snälla och chokladbollsreceptet med? kramar i mängder

Kommentera

