Skip to content

Lergigan

november 7, 2012

Idag har jag fått utskrivet Lergigan comp och för första gången på 2 veckor så har jag inte tyckt att det har varit hemskt att laga mat, duscha eller borsta tänderna. Jag känner mig bättre än på länge. Hoppas att det fortsätter att funka såhär och att det inte blir massa skumma biverkningar.

Tack bästa Sandra och T för tipset!!

One Comment leave one →
  1. Hanna permalink
    november 7, 2012 8:22 e m

    Vad skönt att du mår bättre! Tror inte min grattiskommentar kom med i det avslöjande inlägget, skrev det via mobilen. Så grattis och hoppas du slipper illamåendet och tröttheten nu! Kram

Kommentera

