Skip to content

Vagn-lycka

november 12, 2012

Blev kontaktad av en tjej som trodde sig ha nåt som jag var intresserad av, hon kunde inte ha mer rätt!!

20121112-134320.jpg

20121112-134334.jpg

Jag som tänkte ägna närmaste månaderna åt att leta vagn, nu verkar jag ha en redan innan inskrivningen på Mama Mia. Lite vågat kanske att skaffa vagn så tidigt, men hur som helst så vill vi ju ha fler barn. Skulle nåt visa sig vara fel och att det inte går denna gången så går det kanske nästa gång, eller så adopterar vi.

6 kommentarer leave one →
  1. november 12, 2012 3:49 e m

    Oh vilken skönhet, har du hunnit prov köra den?

  2. november 12, 2012 7:49 e m

    Grattis till bebin om jag förstått dig rätt! Inte annat än att man är liiiiite avis😉

    • november 15, 2012 10:44 e m

      Tack!🙂
      Men ni är väl också inne på en tredje?

      • november 16, 2012 9:07 f m

        Jajemen! Frågan är bara när. Är lite rädd om jobbet tyvärr, ska jag börja föda barn nu så halkar jag ner i vikariekön just när jag väl börjat jobba upp mig😦 Well, den dagen den sorgen, vi får se om det behagar flytta in en tredje snart. Har inte använt p-medel sen 2006 så det blir alltid en överraskning😉

      • november 16, 2012 10:20 f m

        Ja det förstår jag! Jag hade tänkt jobba/ plugga innan vi skulle ha den tredje så jag hade fått lite mer pengar, och Martin är borta ganska mycket nu så vi körde på ” säkra perioder ” ha ha ha, vi var rätt kassa på det uppenbarligen….

  3. Sara permalink
    november 13, 2012 7:49 e m

    Bra att du köper den när du hittat en du gillar oavsett hur långt in i grav du är!🙂 Kram

Kommentera

