Skip to content

Sömn problem och UL

november 21, 2012

Det är lite bättre med illamåendet nu, börjar känna hopp om att det kommer gå över helt en dag. MEN jag har fått ett annat, för mig helt overkligt och otippat problem, sömn-problem! Jag vaknar av minsta lilla och sen är det kört att somna om. Om jag får 4 timmars sömn så är det ok, men som igår natt så vaknade jag kl 02:00 och kunde inte somna om, var halvt död när jag begav mig in till Mama Mia för Ultraljudet.
Sen vägrade Ossian sova mitt på dagen så min ” sluta-amma-plan ” lades på hyllan och med hjälp av pattarna lyckades jag få honom att somna… Så nu ammar jag igen.

UL visade sig inte vara vaginalt, tack och lov!!, utan vanligt på magen. Bebisen sparkade och fäktade med armarna, det var en figur som såg ut som en bebis, ingen kidney-böna som jag hade förväntat mig, och det var bara EN! Till helgen går jag in i v 12, BF 14:e juni.

Nu dags att försöka sova! Hoppas hoppas att det går….

20121121-232709.jpg

( idag var det lykt-fest för dagbarnen. Sång och kakor med varm saft. Vackert och mysigt. Underbar tradition! )

2 kommentarer leave one →
  1. november 22, 2012 1:43 e m

    Åh så åhh..mysigt! Om det inte vänder med sömnen rek jag hjälp för det.

  2. november 22, 2012 10:20 e m

    Va kul att du är så lÅngt gången redan 🙂
    Hoppas ni fixar amningen snart, kommer ta tid och tålamod 😉

Kommentera

