Skip to content

Pantat

november 25, 2012

Kom på varför jag har sömnproblem. Lergiganen innehåller koffein och efedrin, så antingen må illa eller inte kunna sova? Vem har sagt att livet ska vara lätt?

4 kommentarer leave one →
  1. frusandra permalink
    november 25, 2012 4:47 e m

    Många tar Lergigan comp på dagen och vanlig Lergigan till natten, prata med Eva!

    • november 25, 2012 4:49 e m

      Åh smart! Just nu tar jag bara på morgonen och mår illa på eftermiddagen….. Ska ringa Ewa imorgon direkt jag vaknar!! TACK FÖR DINA KLOKA RÅD!!

  2. november 25, 2012 9:30 e m

    De används för att sova med så är det nån special variant du fick?

    • november 25, 2012 10:07 e m

      Jag har Lergigan comp, den innehåller koffein o efedrin så jag blir pigg och fokuserad av den, tyvärr även på natten.

Kommentera

