Skip to content

Vila

december 2, 2012

Klockan närmar sig halv 12 och jag ligger osminkad i pyjamas i soffan och glor på TV.
Jag har ont ( väldigt ont!! ) i halsen, totalt stopp i näsan och är ganska ordentligt sänkt, men jag har problem med att ta det lugnt.
Att bara ligga ner och bara se på TV är ganska stressande, så nu har jag plockat fram en virkning, gör en ny ” mamma-docka ” som ska läggas till försäljning….
Ossian har åkt hem till svärmor och Nico ville stanna hemma eftersom vi har en bit prinsess tårta kvar i kylskåpet från igår, han är en socker-gris.

Gjorde klart advents kalendern lagom till igår. Fast lucka 19 saknas, och ska lägga lite snö på marken…kanske lite rök från skorstenen, några moln…en fågel eller en flygande ren… Men det sparar jag till nästa år. Har tänkt pyssla på den lite varje år, som ett evighets projekt.

20121202-112823.jpg

One Comment leave one →
  1. december 2, 2012 12:32 e m

    Å vad fint det har blivit. Måste göra ett jag också!
    Kram

Kommentera

