Skip to content

V 14

december 9, 2012

Har inte ätit Lergigan comp sedan i tisdags, illamåendet har försvunnit!! Vilken lättnad! Fy fan vilka jobbiga 8 veckor jag har haft. Nu har jag helt ändrat syn på graviditeter, och för första gången någonsin så känner jag att det här är min sista. Och det känns inte det minsta vemodigt.

Jag har känt barnet en gång, men jag har ännu inte fått några känslor för det. Kanske för att jag mest fokuserat på Nicolas och Ossians behov senaste veckorna. Allt har krävt ansträngningar, att laga mat, att klä sig / dem etc

Det sägs att under vecka 14 kan man piggna till också, vi hoppas på det!

One Comment leave one →
  1. Sara permalink
    december 10, 2012 11:32 e m

    Det får vi verkligen hoppas!! Har varit lite orolig när du inte gjort några inlägg på länge. Skönt att du är tillbaks!
    Blir det nån trip nedåt våra trakter snart eller skjuter ni på det?
    Massa kramar

Kommentera

