Skip to content

Den här veckan

december 14, 2012

Jag har börjat virka igen, och det känns jättekul. Det som dödade min lust för ca 1 år sedan var när jag gjorde en virkad docka som fick för mycket uppmärksamhet och jag fick beställningar. Jag hatar beställningar på virkade grejjer.
Det tar ju ett tag att göra en figur, filt etc och då känns det som att jag slösar min tid på att göra nåt jag redan har gjort när jag kan lära mig något nytt.
Men nu har jag börjat igen, och det blev en pulk-filt i restgarner i ull.

20121215-003147.jpg

Den här veckan har gått rysligt fort! Vi har hängt en hel del med grannen och de barnen, fått besök av Sandra och Melker, varit i kyrkan och kikat på lucia-tåg, ätit lucia fika ute med Madeleine och Amaro ( och fryst halvt ihjäl ) och hängt i Farsta köpcenter innan öppning och studerat jul-skyltning. Och fikat och shoppat med Nico. Rolig och social vecka, precis så som det ska vara.

20121215-003709.jpg

20121215-003804.jpg

20121215-003831.jpg

20121215-003857.jpg

No comments yet

Kommentera

