Skip to content

Pirrig

december 22, 2012

Klockan visar 05:58 och jag är klarvaken med en pirrig känsla i magen. Idag 8:39 för två år sedan föddes Ossian!
Vi ska väcka honom med sång och paket och där kommer mitt kontrollbehov in. Det måste bli perfekt!
Brickan med födelsedags koppen ( används bara när nån fyller år ) ordnade jag igår. Allt är fixat! Nu gäller det att han inte hinner vakna före oss!

Igår kväll kom jag på att jag inte hade nån klänning att fira honom i så efter en stunds rotande bland tygerna hittade jag en pärla och från det att jag satte saxen i tyget till färdig klänning så tog det mindre än en timma! Inget som strulade, ett mönster som jag gjort som stämmer till punkt och pricka och maskiner som rullar utan problem. Då är det skönt att sy.

20121222-061338.jpg

No comments yet

Kommentera

