Skip to content

Bra där Tyresö!

januari 20, 2013

Någon sa ” det är könsuppdelat på alla fotbollsklubbar, det är bara att acceptera ”. No way Jose att jag accepterar det, och jag ska kartlägga alla större fotbollsklubbar i Sthlm nu.

Hammarby
AIK
Djurgården
Brommapojkarna ( hmmmm )
Tyresö
Syrianska
Assyriska

Har jag missat nåt?

Först ut var min favoritklubb här uppe, Tyresö. I deras fotbollsskola är BARN välkomna. Inte ett ord om deras kön. Bra!

20130121-001008.jpg

2 kommentarer leave one →
  1. januari 23, 2013 8:46 f m

    Jag tror de har jättebra verksamhet i Sköndal förresten… Iallafall i innebandyn.

    Älvsjö är också en klubb som satsar mycket på både tjejer och killar – och verkligen tar hand om även äldre tjejer. De har gemensamt för knattarna har jag sett, fast början ett år senare (-07-or 2013). Vilket iofs nog passar Stella bättre, hon är nog inte helt mogen och som sagt så är Knatteskutt toppen.

    • januari 23, 2013 2:22 e m

      Ja innebandyn hörde jag talas om i måndags, den ska vara riktigt bra! Det är 06-or!
      Hoppas att någon av ungarna kommer vilja spela det, jag tycker själv att inne-bandy är topp tre roligaste sporten!

Kommentera

