Skip to content

Kontraster

januari 23, 2013

Innan jag somnar så kollar jag facebook från iphonen. Ikväll var det mycket Mia Skäringer -citat och länkar om giftiga plaster, en vän hade firat sin ett-åring och mindes tillbaka hur förlossningen varit…och plötsligt ” Vår älskade ••• har ikväll lämnat oss så på hans begäran stänger vi ner hans Facebook-sida och gör en minnes-sida….”
Va???

Sånt här ger mig sån ångest. Vi är uppvuxna på samma ställe, har varit på samma fester, haft samma lärare och har samma vänner, han var hemma hos oss och kollade på film och vi nallade sprit från farsans sprit-skåp när brorsan hade hemmafest…..
Varför ska en så ung människa bli sjuk? Dumma dumma cancer!

Somnar med en klump i magen.

2 kommentarer leave one →
  1. Elin Selander permalink
    januari 24, 2013 8:58 f m

    Hej!.
    Grattis till nummer tre! Åh så spännande.
    Läste om någon ung kille som gått bort! Vem? Någon som jag också känner till?

    Ha det så bra i vilterkylan.
    Kram Elin

    • januari 24, 2013 9:21 f m

      Ja han är lika gammal som Emilia, du vet vem det är! Jag mailar till dig! Kram

Kommentera

