Skip to content

Sjuk

januari 26, 2013

Jag har inflammation i rygg,axel och arm så idag ( läs fredag ) så bestämde jag mig för att behålla barnen hemma och inte röra en fena.
Att klä Ossian för att gå ut, sen in hos dagmamma, sen på med overallen igen för att gå hem ett par timmar innan vi ska på med den igen för att hämta Nico dödar för tillfället min kropp!
Och tur att jag tog det beslutet för redan vid middagstid så hade Nicolas 39 graders feber…

20130126-042038.jpg

Och som ett brev på posten så fick även jag feber, ont i örat och rinnande näsa…. Jag hatar det här!

Vi tillbringade dagen på soffan ( som planerat fast risigare ) och Martin kom hem med filmer. Jurrasic Park bland annat, fasen vad bra de filmerna är! Jag tror jag är lika såld på dinosaurier som Nicolito!

20130126-042401.jpg

Nu är klockan 04:25 och jag kan inte sova….blä blä blä!

One Comment leave one →
  1. Sara permalink
    januari 26, 2013 2:07 e m

    Usch då, hoppas både inflammation och annan sjukdom går över snabbt! Tänker på er. Kramar till alla

Kommentera

