Skip to content

Semmel-mättma

januari 30, 2013

Nicos feber släppte igår natt, oerhörd lättnad för mig! Jag avskyr att se de små sjuka, tyvärr varade det inte särskilt länge för det visade sig vara Ossians tur att få hög feber. Och så hostar de nåt galet mycket. Torr jobbig hosta.

20130130-232537.jpg

Jag hade lovat att ta med Nico på café och äta semla när han blev frisk, men eftrsom O blev sjuk nu så köpte vi hem istället. Locket och grädden smaskades på sen gav de resten till mig. Alltså har jag ätit 3 semlor idag, bortsett från grädde och lock ( själv tar jag bort grädden från mina semlor ).
Har varit sockerfri i många veckor så min kropp fick sig en chock, och har heller inte ätit spannmålsprodukter så ja…. Mindre smart.

20130130-232946.jpg

Nu har vi varit instängda snart en vecka. Att gå till tvättstugan idag kändes som en befrielse! Jag hoppades på att träffa någon att växla ett par ord med, jag har så många bra grannar, men idag var det tomt. Får boka en ny tid imorgon kanske😉

No comments yet

Kommentera

