Hoppa till innehåll

Planer

februari 8, 2013

Vi planerar en månad utomlands i slutet av året, långt bort, i värmen.
Samtidigt så känner jag ett starkt behov av en täcksömsmaskin och det är helt uteslutet nu om vi ska spara ihop pengar till resan då jag studerar och kommer att ha lägsta föräldrarpenning!

Gahhh, jag vet inte hur jag ska lösa det här men det gnager i mig!

Imorgon ska jag på raw-food och livsyoga work-shop.
Första gången på 17 dagar som jag lämnar barnen och beger mig ut på något. Spännande!
Förhoppningsvis kommer jag att tänka klarare efteråt och släppa mina tankar på ännu en symaskin…

3 kommentarer leave one →
  1. Sara permalink
    februari 10, 2013 4:43 e m

    Åh, vad spännande! Vart har ni tänkt? Vi har tänkt göra detsamma, men vet inte ifall det blir före eller efter årsskiftet. Och inte heller hur det ska gå med sparandet… :S
    Kram!

    • februari 10, 2013 4:48 e m

      Vi har några vänner som är där nere nu som ska kolla runt åt oss. Tänkte ta ett snack med Malin Andersson också, hon var ju där nyss. Det måste vara barnvänligt, tryggt och nära till ex sjukhus och sånt… Har inte varit där och trodde aldrig att vi skulle åka dit men vill man vara borta länge så känns det som att ex Australien eller Bali blir för dyrt.
      Hur har ni tänkt?? Det är bra å passa på när de är små! 🙂
      Kram!

      • Sara permalink
        februari 12, 2013 6:02 e m

        Vi har inte tänkt så mycket än. Bara att det vore skönt i slippa den långa träliga vintern nästa år. Jonas gudföräldrar har hus i Hua Hin (tror jag att det är) så det blir utgångspunkten i så fall. Vi får prata om det nästa gång vi ses! Vet du när du åker mot våra trakter?
        Kram!

Lämna en kommentar