Skip to content

Skitdag

februari 21, 2013

Martin tog ledigt på förmiddagen så jag kunde göra muntliga prov på Skype med min lärare, men just idag så hade han glömt bort och dubbelbokat så det blev inget, och Martin måste jobba över ikväll istället, det var skit nr 1.

Skit nr 2 var att jag idag, två månader efter kursstart , fick avslag för att få studiemedel från CSN.
Trots att jag skickat in allt och att ärendet inte skulle behandlas förrän nästa vecka. Så totalt knäckt och skitarg var jag när jag äntligen fick tag på handläggaren som direkt upptäckte att de gjort fel ( TACK!!! ) och nu ska upphäva beslutet och göra om. Kul jul, då får jag bara vänta ytterligare några veckor på pengarna. Om tre veckor är mina kurser slut, vore kul att få pengarna innan dess.

Skit nr 3 är att Nicos feber inte ger sig så att fortsätta Ossians inskolning denna vecka är uteslutet. 1:a februari skulle han vara inskolad och klar, vi började i januari! Han kommer förhoppningsvis vara klar i mars nån gång.

20130221-154709.jpg

No comments yet

Kommentera

