Skip to content

Bästis

februari 22, 2013

Nico har sedan han började hos dagmamman en bästa vän. De är så fina tillsammans, de pratar och funderar mycket och framför allt så tycker de så mycket om varandra.

Idag fyller han år och han är sedan en månad tillbaka i Thailand och kommer inte hem förrän om flera veckor.
Det börjar bli riktigt jobbigt för Nico nu, han har de senaste dagarna börjat fundera på om T verkligen saknar honom lika mycket, om han har träffat en ny bästis men det största problemet är att Nico glömde fråga honom vad han önskar sig i födelsedagspresent, och idag fyller han år!!
Han måste lämna presenten direkt han kommer hem men tänk om det blir fel??

Hela dagen har kretsat runt hans födelsedag och han skickade ett kort på sig på Facebook och instagram till T idag, han målade dit hur de brukade gå hand i hand….

20130222-221547.jpg

Jag blir så rörd av den här fina vänskapen, jag verkligen hoppas att de hamnar i samma klass sen så att de får följas åt för barndomens vänner är så viktiga!

Nu sover mina barn på varsin sida om mig, Ossian vaknar till var 10:e min och vrålar ”- dumma dumma Bergstroll, hatar Bergstroll, ALLA Bergstroll ” ….
Nico gillar att lura honom att det finns ett Bergstroll i berget utanför oss, och det verkar lyckas….

Nu ska jag sova, tjingeling!

No comments yet

Kommentera

