Skip to content

33 år

februari 28, 2013

Jag fyllde 33 år häromdagen! Fick sång och frukost på sängen och barnen stannade hemma med mig istället för dagmamma ( där för övrigt alla barn var sjuka så det kändes lite trist för dem att gå ).
Vi åt buffé på pizza hut med Martin på lunchen och på kvällen hade vi tårtkalas med Pia och Nelson.

20130228-133457.jpg
frukost

20130228-133540.jpg
Pia & Nelson

Ossian och Nico hade köpt bodybutter från bodyshop till mig och Nico blev så lättad över att de hade valt rätt doft ( nöt ) att han pratade om det hela dagen.
Han och Ossian hade varit oense om doft, Ossian ville ha Oliv och hade lagt upp ett argt vrål som till och med jag hörde, trots att jag var och kikade på bokrean då de handlade.
” -Det är viktigt att man blir glad när man fyller år mamma, är du glad? ” frågade Nico tusen gånger.

Och ja, jag var glad. En toppen-skit-bra-bästa födelsedagen någonsin!

No comments yet

Kommentera

