Skip to content

Tidig helg

mars 1, 2013

Martin ligger däckad på soffan, nån influensa säkert, inget ovanligt i den här familjen….

Jag behöll barnen hemma idag och så fortsätter vi med inskolningen nästa vecka.
Tänk att vi är inne i mars nu och vi började skola in i januari!! Tur att det inte är någon brådska!
Både barnen och jag känner mindre behov av dagmamman nu, vi har det så bra ihop.
Men det blir skönt att ha det som alternativ när nästa bebis kommer, jag vet ju inte hur hon är och hur mycket tid som hon kommer att kräva.

20130301-132218.jpg

Jag och Nico tog en promenad och handlade thai-mat, gott gott men jag blir helt sänkt av varm mat mitt på dagen.
Senaste tiden har jag enbart ätit raw-food på dagtid och jag märker en enorm skillnad på min energi.
Så nu ska jag ( trots att solen skiner ute ) sova ett par timmar med Ossian…

No comments yet

Kommentera

