Skip to content

Känslostormar

mars 6, 2013

Det här har varit en av de mest känslosamma dagarna på länge.
Morgonen började med att jag kollade på Nyhetsmorgon och grät över Chavez bortgång.

Sen blev jag vansinnig över att höra olika ministrar, i den rika världen, prata om hur de hoppades på bättre gynnsamma relationer till Venezuela och demokrati.
Bara för att Hugo Chavez satte sig emot att gynna de rika ännu mer och istället valde att förbättra för de fattiga så fick han många rika länder emot sig.
Svineri!

Jag undrar hur många av er som läser det här inser vad världen har gått miste om? En av de största finns inte mer…

Dagen fortsatte med skit-ärenden på banken och god lunch med vän.

Hemma igen så ringde dagmamman och undrade om jag ville hämta en väldigt trött och ledsen Ossian.

MIN mamma, dumma dumma alla andra ” sa han gråtandes när jag kom dit.
Sen fick jag bära honom hem och han somnade i min famn innan vi hann in.

20130307-000700.jpg

Pia och Nelson kom och åt middag med oss. Ossian och Nelson lekte bättre än någonsin. De gick undan och höll på med något, kul verkade de ha för de skrattade så att de kiknade.

20130307-001014.jpg

Och jag var glad över hänget med Pia, det piggar alltid upp.

Sen råkade jag se nyheterna och grät ännu mer… Det är de här förbaskade hormonerna som gör att jag inte ens kan se en bild på honom utan att bli helt förtvivlad….

20130307-001258.jpg

Orättvist!

No comments yet

Kommentera

