Skip to content

Skällsord

mars 10, 2013

Ossian har skaffat sig ett skällsord!! Så som jag använder ordet ” fan ” när nåt inte går som jag vill eller om jag ramlar, så använder han ordet ” döskallar ”.
Om han slår sig så kommer ett vrål ” dööööskaaaalllar ” och vi säger att det är sängdags muttrar han fram det.

När Ossian och Nico bråkade häromdagen så lät det såhär :

Ossian : Nico är döskallar!!
Nico : Du är dum och du är ful och du får inga presenter av mig när du fyller år!

Nico är den utseendefixerad och pryl-galne och Ossian den brutale ha ha ha…

20130310-080955.jpg

2 kommentarer leave one →
  1. mars 11, 2013 3:30 e m

    Haha, han har nog lärt sig av Blixa. Hon har väldigt svårt att skilja på dödskalle och dumskalle, men vet att man inte FÅR säga dumskalle till någon annan 😉

    • mars 11, 2013 3:33 e m

      Ha ha ha fast jag tror aldrig Ossian har hört ordet dumskalle, däremot vill han bara ha grejjer med döskallar så det hänger nog mer ihop så….
      Dumskalle, är det ett ord ni använder hemma? Känns väldigt old school, skönt ord!

Kommentera

