Skip to content

Effektiv dag och lång tupplur

mars 11, 2013

Idag har jag varit grymt effektiv!
Direkt efter lämning så promenerade jag till Farsta, uträttade bankärenden, kopierade nya nycklar, köpte förvaringslådor, handlade mat och åt lunch på voltaire.
Sen hämtade jag barnen innan vilan hos dagmamman för Ossian vill hellre sova hemma och då får han det och Nico tycker det är tråkigt att vila så han brukar följa med hem samtidigt.
Jag tycker att det räcker med 9-12:30 för att uträtta det som jag behöver, så vi kommer nog köra på det.

När Ossian sov så passade jag på att plugga men någonstans efter 40 sidor om energi-förbrukning och övergödning så somnade jag också, med näsan rakt ner i boken!
Snopet var när jag tre timmar senare vaknar av att Nico petar på mig och säger att han måste bajsa.
Va, har jag sovit?!

( Ossian kan sova dygnet runt så länge han får ligga med huvudet på mitt bröst och jag håller armen om honom. )

Så nu är det mitt i natten och jag kan naturligtvis inte sova….

20130312-000321.jpg
Mina fina barn sjunger Bamse-låtar.

No comments yet

Kommentera

