Skip to content

Sugarman

mars 11, 2013

Igår kväll hade jag och min kära make en ytterst romantisk kväll som innehöll både det ena och det andra som vi inte brukar hinna med, bland annat så hann vi se en film ( och jag åt ett kilo morötter med dipp, gravid-craving ).

20130311-234157.jpg

Filmen var otrolig, sanslöst otrolig! Vilken historia! Alla känner väl till vad den handlar om? ( annars är ni väldigt ouppdaterade och jag hänvisar till Google för info )
Den här filmen/dokumentären måste jag köpa så att varje gång jag behöver hopp om mänskligheten eller känner mig låg, så kan jag se den. En sån lycko-kick jag fick av den och säger bara en sak : Sugarman for president! Vilken man! Se filmen!

No comments yet

Kommentera

