Skip to content

Äpple-tyg

mars 14, 2013

Min älskade Nico bad mig om fler byxor i morse , han gillar bara dem jag syr, och direkt efter lämning hos dagmamman så begav jag mig till Ohlsons tyger inne vid Hötorget och köpte underbara äpple-tyg.

Förra året fick jag ett dåligt bemötande i ohlson-affären som finns i Sickla, ( men när det nådde huvudkontoret så fick jag fin kompensation i form av muddväv och tråd, proffsigt ) idag fick jag hjälp av en av de finaste kvinnor jag mött i en tyg butik.
Jag fick bra tips och hon tog verkligen sig tid att berätta och visa.
Jag hann tänka och jag fick med mig allt som jag behövde och hade planerat att köpa, för första gången någonsin tror jag.
Annars brukar jag alltid glömma nåt…

Med så positiv känsla kring tyg-köpet så blev det byxor till båda barnen och efter att ha ” instagramat ” så dök det upp en del beställningar också.

20130315-000203.jpg

No comments yet

Kommentera

