Skip to content

Good news

mars 15, 2013

Jag fick vagnen! Eller ja, fick och fick…jag fick den billigt! ( Emmaljunga 1977 )
Och imorgon ska pappa upp på vinden igen för min mor har för sig att det ska finnas en lejon-gul liggdel där också som min bror hade 1975!
Vågar knappt hoppas på det!
Finare kan det inte bli ju….

Huvudvärken hänger sig kvar och barnen har lekt mer högljutt än vanligt.
Tidigare idag kände jag mig nedstämd, men det försvann när jag hämtade hem ungarna från dagmamman, tror jag lider av stark separations ångest…. Är t.o.m glad när de skriker så det skär i skallen på mig, bara de är med mig.
När jag hjälpte Ossian av med overallen idag så klappade han mig på kinden och sa ” jag älskar dig min mamma…. ” ( ….och ja HATAR min mössa !! )
Det var fint, annars brukar jag vara den som först säger det och så svarar han med att han älskar mig.

20130315-231328.jpg

Nico har känt bejbi-Edith flera gånger nu och det verkar göra det mer verkligt för honom.
Idag kände vi till och med att det var rumpan hon tryckte ut, kan inte minnas att jag känt kroppsdelar så tydligt tidigare.
Tusen frågor om henne och förlossningen har jag fått de senaste dagarna och han kan inte fatta att hon ska komma ut ur min snippa , eller pick som de kallar den.

Imorgon går jag in i v 27 och det är 97 dagar kvar till BF!

No comments yet

Kommentera

