Skip to content

Ossian och framtida weekend planering

mars 21, 2013

Igår sov Ossian utan problem hos dagmamman men idag ville han absolut inte så då hämtade jag hem honom.
Han är envis som synden och jag har sagt till dagmamman att om han vägrar så är det bättre att kommer och hämtar.
Om 5 veckor börjar jag jobba så bra vore det om han vant sig då.

20130321-142049.jpg

Idag har jag bokat en weekend med hotell och nöjen för hela familjen, i Södertälje!!
Tom Tits ena dagen och Torekällberget andra dagen.
Hotellet ligger 50 m från min förra lägenhet, det känns ju lustigt…och hemmavant.

Det känns skönt att ha flyttat från Tälje och jag har aldrig saknat staden.
Under de år jag bodde där var jag aldrig på Tom Tits eller Torekällberget, och jag bodde såklart inte på hotell där heller, så det blir som turist jag besöker min gamla stad, och på den nivån vill jag ha det 🙂

No comments yet

Kommentera

