Skip to content

Årets hittills tråkigaste dag

april 1, 2013

Jag började dagen med att må illa, och jag vågade inte röra mig ifall det skulle utlösa kräkningar…efter att halva dagen gått så förstod jag att jag bara skulle må illa utan att spy så jag plockade fram lite skolarbeten, satslära, det tråkigaste som finns, överlägset!

Efter att ha skrivit den tråkigaste uppsatsen genom tiderna så betalade jag försenade räkningar.

Men i all misär bjöd dagen på två ljusglimtar, min vän Nadja kom förbi med en säck mönster ( över 100 st! ) och tyg från 60 och 70-talet, tampella-tyger och prickigt manchester-tyg bland annat….
Och nyss vann jag en tävling på Facebook, en 200g choklad kaka🙂 Alltid något!

20130401-224032.jpg

No comments yet

Kommentera

