Skip to content

Vagn

april 1, 2013

Det kanske ordnar sig till det bättre med vagn ändå.
Imorgon ska jag iväg och kika på en brio 1982 med svarta hjul och svart handtag, det jag helst vill ha.
Det finns en liggdel till i beige med blommigt innefoder men kommer nog hellre använda Emmaljungan från 70-talet i jeans.
Hoppas hoppas att denna vagn blir bra nu.
Och tjejen som ska sälja den har jag haft mycket kontakt med senaste halvåret så jag skulle bli förvånad om hon blåste mig eller plötsligt börjar med budgivning, för det var flera spekulanter på den ikväll.

20130401-225004.jpg

Bland alla mönster som jag fick tidigare idag var det ett på virkade mormors-rute-blommor, en sådan filt i gult+ärtgrönt blir ju hiskeligt tjusigt till denna lilla pärla!

No comments yet

Kommentera

