Skip to content

Bra dag, skit-kväll.

april 5, 2013

Efter lämning åkte jag och två ”dagmamme-mammor ” till fotografiska och hängde där tills hämtning.

Underbara utställningar, fantastisk mat och bästa hänget.

20130405-215730.jpg

När vi skulle ta tunnelbanan hem så brann det i Slussen så vi fick även en promenad till medborgarplatsen och på Götbacken passade jag på att köpa surdegsbröd , med valnöt, i en ny ( för mig ) brödbutik och lördags-godis till barnen på en grymt bra hälsokost, raw-bite choklad och mango-remmar önskades av barnen.

Skön dag och kväll ända tills en person hörde av sig och sabbade hela fredagen.
Jag blir så L.E.S.S !!
Och så får jag sammandragningar som gör ordentligt ont och däckar mig totalt.
Bra dag, skit-kväll. God natt.

No comments yet

Kommentera

