Skip to content

Värk och musikmuseum

april 7, 2013

I helgen så har jag haft jobbiga sammandragningar till följd av att jag inte mått så bra, mycket inre stress , och det verkar ha påverkat hela min kropp.
Min höft, rygg och ben värker och i vissa ställningar låser det sig totalt. Det gör så ont!!!

Trots det har jag rört på mig hela dagen med barnen, kanske osmart.
Vi mötte vännerna Nadja och Tistou och drog till musik-museet ( på Martins begäran ).
Grymt bra, bättre än förväntat.
Stort och barnanpassat, alla instrument fick provas, skuggteater och karaoke. Många många timmar kan man tillbringa där.

20130407-215950.jpg

På bussen hem la min kropp av totalt och jag har haltat hem.
Skickade ett sms till min naprapat som svarade omgående att jag får komma på tisdag. Det finns alltså hopp 🙂
Dessutom är det yoga på kvällen, en heldag för mig och den trasiga kroppen.
Funderar även på att gå över helt till vegansk kost nu när jag har så ont, det känns skönare i kroppen och är nog bättre….
Fortsättning följer på jakten för en bättre kropp…

No comments yet

Kommentera

