Skip to content

Trött vecka och nytt jobb

april 11, 2013

Den falska ischias värken är inte lika fruktansvärd längre, men fortfarande ond.
Yogan är underbar, jag älskar den och naprapat-Hanna är världsbäst!
Nu känns det inte lika tungt som häromdagen.
Jag har vilat,vilat och vilat.

20130412-000332.jpg

Måste vara bra i kroppen tills att jag börjar mitt tre veckors jobb som sömmerska åt Nike.
Ska sy svenska landslaget i hockey matchkläder inför VM, inget avancerat, mest sponsorgrejjer och så.
Men jag kommer sitta i Globen med flera andra sömmerskor så det blir lite skillnad mot att sitta hemma och sy.
Utbildning får vi också, det gillas!

One Comment leave one →
  1. april 13, 2013 6:31 e m

    Vilken merit att ha sytt åt Nike liksom😉 vem har gjort det?
    Och vad vacker du är, riktigt liksom lyser lugnet om dig

Kommentera

