Skip to content

Kalas

april 13, 2013

Idag var vi på Tistous barnkalas.
Det var minst lika trevligt för de vuxna som för de små och vi var alla rörande överens om att det var det bästa kalaset vi varit på!

20130413-230740.jpg

Nadja bjöd på raw-food tårt buffé och efter kalaset så stannade några familjer och så lagade vi mat tillsammans i deras storkök ( det är ett kollektiv ).
Skulle verkligen kunna tänka mig att leva i kollektiv men Martin vill absolut inte. Det är synd för det hade känts skönt när Martin är på turné..kanske går det att övertala honom.
Förresten så var det maskerad idag och Martin var arab.

20130413-231154.jpg

Nu är jag totalt sänkt, kalas hela dagen och hemma kl 22, inte vad vi är vana vid och mer än min gravida kropp klarar.

One Comment leave one →
  1. april 14, 2013 11:08 f m

    Jag vill också bo kollektivt. Finns det inget halvsteg, egen lgh m litet kök, men gemensamt storkök & andra ytor? Vet Lund har sånt & ska byggas i Malmö. Läser också om de som” bara” köper lgh i samma hus, låter perfekt. (+ att jag vill ha skog & stad)

Kommentera

