Skip to content

Tyger

april 14, 2013

I morse vaknade barnen vid 11, de sov i över 14 timmar… Och så somnade de 20:30 ikväll.
Totalt slutkörda efter kalaset.
Jag var också trött och seg idag och hade helst bara legat på soffan men Martin ville rensa förrådet, en gång för alla!

20130415-003131.jpg

Allt flyttades in i vårt relativt nystädade hem och dagen blev inte så lugn som jag hade hoppats på.
Ikväll när jag kollade FB så förstod jag att vädret dessutom varit toppen, första vårdagen, men det kommer väl flera såna dagar….

Jag har fått upp hyllor så jag sorterar mina tyger och lägger där…jag visste att jag hade mycket tyg, men inte såhär mycket! Och vissa vackra tyger hade jag glömt att jag hade.
Är inte klar på långa vägar men när det blir klart ska jag lägga manken till och börja sy till web-shopen, inget ska komma emellan. Jag är otroligt peppad …
Sydde en tunika till Tistou igår som uppskattades mycket, det gör sitt också.

20130415-003840.jpg

3 kommentarer leave one →
  1. april 15, 2013 10:38 f m

    Så fin! Ska du sälja på nätet, när & vart?

    • april 15, 2013 10:43 f m

      Ja, jag har en hemsida där jag ska lägga upp allt, men har inte hunnit få tillräckligt, tar beställningar vid sidan om.
      Mina vänner har alltid 20% på allt!😉

  2. april 16, 2013 5:49 f m

    Det där tyget känner jag igen! Vad fin den blev! Du är verkligen jätteduktig!💛

Kommentera

