Skip to content

Ligg-läge och jobbplats Globen

april 15, 2013

Alla mina tyger ska sorteras och läggas på plats i förrådet. Martin satte upp jättebra hyllor för dem, och till en början var det kul…men inte längre. Det tar aldrig slut, jag orkar inte stå, jag pallar inte vika mer….och jag har bara stuvbitar kvar ( 3 flytt-kartonger ) och ca 300 -400 mönster, 150 sömnads tidningar och 100 handarbets-tidningar som jag ska sortera….
Hur har jag lyckats samla på mig allt?

Ja, jag rör inte en fena, jag ligger som en död fisk på soffan. Orkar inte ens sätta på TV:n.
Fick nyss ett mail från Nike/ VM kommittén om att jag ska komma på möte inför att jag börjar jobba, och rundvandring i Globen ( !!! ), det är inne i Globen som jag ska sitta och sy. Lustigt.
Måste bli bra i höft och rygg tills dess.

Måste sortera tyger, måste städa, måste handla, måste vila, måste måste måste…

2 kommentarer leave one →
  1. april 15, 2013 10:36 f m

    Åhh ta hand om dig! Jag vet inte om man får under graviditet men kiropraktor som mer trycker på trigger punkter med en mysko skjugrej fick i alla fall rätt på endel på mig som hamnat fel under graviditeten, inget knäckande alltså. Nått var fel & blev rätt bra på en gång som gjorde att ta ett steg gick utan låsning. Jag hade kollat upp det om jag vetat att det fanns. Kram

    • april 15, 2013 10:46 f m

      Ja, hon naprapaten jag går hos är inte bara knäckare …. Har en muskel som ligger i kläm och varannan vecka masserar hon upp den, finns inte så mycket mer att göra ang den. Yogan är det bästa, så himla skönt!
      Nästa gång du e gravid så gå på livs-yoga! 🙂

Kommentera

