Skip to content

Retro tunika

april 17, 2013

Kommer lägga upp det som jag syr här tills jag har tid för web-shopen.

Har fått beställningar på tunikor i det här ljuvliga tyget och tänkte börja sy dem imorgon.
Enklast är att sy alla på en gång så därför har jag ett erbjudande till er som följer mig här, och på instagram ( paputten heter jag där förresten ).
Fram till 18:00 imorgon ( 18:e april ) så kan man beställa en sån här fin tunika för endast 250:- ink porto. Ordinarie pris är 300-350 :- och då betalar man porto. Ett kap med andra ord.

Maila mig: mrs.therese.lopez@gmail.com

20130417-225414.jpg

No comments yet

Kommentera

