Skip to content

Från skokartong till slott

april 21, 2013

Hela vintern har jag tyckt att vi bott för trångt och suktat efter att sälja och köpa ett stort hus.
Däremot så vore det väldigt osmart med tanke på att jag just nu ser fram mot ytterligare två år som föräldrarledig utan någon nämnvärd inkomst.

Men igår släppte de känslorna och jag känner mig så kär i vårt boende. Vi började rensa på vår uteplats, barnen sprang till skogs och vårt hem växte till oändligt.

20130421-084033.jpg

Barnen grävde efter maskar som de myste och pratade med, precis som det ska vara.

20130421-084217.jpg

Vår vackra grythyttan serie som stått ute hela vintern är inte lika vacker längre.
Vi funderar på att måla om den i turkost, det blir nog fint mot den gula husväggen…

Hoppas jag har ork att göra allt jag vill i år, just nu fasar jag över att börja jobba på onsdag… Min kropp saknar ork.

No comments yet

Kommentera

