Skip to content

Bebis, sömnad och rättelse

april 27, 2013

Jag kände det igen!
Bejbi-Edith sjönk ner med huvudet och la sig till rätta i magen. Samma sak kände jag med Ossian.
Som en stor skruv vrider runt i bäckenet…svårt att förklara. Det känns väldigt konstigt, inte ont men väldigt väldigt konstigt.
Så nu har magen sjunkit och jag har mycket enklare att andas.

Idag har vi haft en städ-dag, både inne och i trädgården. Skönt för själen.
Sen gjorde jag klart ännu en tunika, fick sju beställningar och har ” bara ” fyra stycken kvar att göra.
Det konstiga är att, trots att jag syr hela dagarna, tycker att det är lika kul att sy när jag kommer hem och är ledig.

Igår kväll skrev jag ett blogg-inlägg som jag redigerade i morse.
Det handlade om en väldigt tung grej som har hänt en av de viktigaste människorna i mitt liv.
Personen i fråga vill inte att jag pratar om det och inlägget igår var väldigt kryptiskt och konstigt så för att slippa nyfikenhet så tog jag bort det.

Det räcker med att säga att jag för tillfället har mycket tankar och att jag inte mår så bra. Att vara gravid mitt i allt är inte helt perfekt heller då jag blir extra känslig.
Vi låter det stanna där.

No comments yet

Kommentera

