Skip to content

Livet

april 29, 2013

Det är skönt att jobba. Fina människor, bästa cheferna och att sy hela dagarna skingrar tankarna.
Tröttheten när jag kommer hem är av en annan värld.
En annan sak som jag noterade idag var att jag går som en pingvin, jag ser inte klok ut.

Jag är i v 33. 19% kvar av graviditeten. Jag längtar mer än någonsin nu, det är jobbigt att vara gravid, glöm inte det Therese !!!
Inga fler graviditeter, jag hade förträngt hur lång tid man är gravid och hur jobbigt det är.

En annan sak som är jobbig är att allt blir så omständigt. Det är svårt att vara spontan, jag kan inte planera för långt in i framtiden för jag vet inte hur jag mår från dag till dag. Jag vill göra saker med barnen men saknar ork. Kan inte gå i trappor, kan inte dricka juice, klarar inte folksamlingar eller höga ljud, rapar i ca 2 timmar efter varje måltid, får svårt att andas om jag står still och gråter massor…

Jag vill bli mig själv igen. Hänga med vänner, hitta på saker och vara pigg och glad, och framför allt ha min bejbis och vara en bra och kul morsa.

One Comment leave one →
  1. april 30, 2013 2:09 f m

    Det är tufft att vara gravid:/ Snart snart är hon hos dig i famnen🙂

Kommentera

