Skip to content

Nån som vet?

april 29, 2013

Jag vill stänga ner min blogg, göra de här 4 åren privata, hur gör jag det? Kan jag fortsätta att skriva på den ändå och ha synliga inlägg?
Är less på att fläka ut mitt liv på blogg, Facebook , instagram etc…
Är less på mycket nu….

2 kommentarer leave one →
  1. april 30, 2013 2:07 f m

    Jag fick gå in på varje inlägg manuellt & ändra min från synlig till privat:/ men det finns saker nått att lägga till & få tillgång till bättre funktioner. Ska höra med folk. Du kan väl säga till med om du hittar ett sätt?

  2. april 30, 2013 4:11 f m

    På wordpress kan man göra hela bloggen privat och endast bjuda in vilka man vill ska få fortsatt tillgång. Annars får man nog lösenordsskydda varje inlägg för sig om du ska ha kvar den…

Kommentera

