Skip to content

VM

maj 3, 2013

Kollade en hockey-match på TV ikväll. Ganska kul när jag såg tröjorna jag sytt på spelarna….

Idag var det full rulle på jobbet. Stressigt och mycket folk. Vi har svenska och kanadensiska hockeylaget precis brevid oss och de sprang fram och tillbaka.
Vissa kom in till oss och ville få tröjor uppsydda eller fixade på annat sätt, andra ville ha hjälp med att laga privata kläder ( nej, det gör vi inte ) och så några stycken kom bara in för att fotografera oss av någon märklig anledning….

20130503-234648.jpg

Jobbar kanske bara nästa vecka också, sen är det slut.
Kommer sakna alla och till och med hockey-tröjorna…
Otroligt spännande och kul jobb och människor från hela världen som jag lärt känna. Ett minne för livet!
Hade det inte varit för att mina barn är så små och bejbi-Edith kommer amma så hade jag nog åkt med sy-laget till Ryssland under OS nästa år….
Men men, kommer säkert ha fullt upp med annat då!

No comments yet

Kommentera

