Skip to content

V 36 och förkyld

maj 18, 2013

Snorar och har ont i halsen samtidigt som jag svettas och stånkar…

20130518-083922.jpg

34 dagar kvar, är i v 36. Häromkvällen när alla sov så satt jag själv uppe och tänkte, då gick det upp för mig att det snart är dags!
Helt plötsligt blev allt lite stressigt, jag har två tentor och fyra analyser att lämna in nästa vecka och en marknad att sälja grejjer på, grejjer som inte ens är sydda ännu.

Som om inte det vore nog så är dagmamman i New York i 8 dagar.

Måste kolla bebiskläder, sy baby-nest och amningskudde till mig och en kompis som är beräknad två dagar efter mig. Köpa blöjor, vädra vagnarna, sälja några vagnar, få Ossian helt blöj-fri, köpa en familje-säng och vänja Ossian att sova med Martin, skriva förlossningsbrev…eller använda det jag hade sist, måla utemöblerna….packa bebis-väska, rensa ur en garderob för bebis-kläder…ohhh la la…

Men idag stannar jag nog i sängen och fortsätter snora….

No comments yet

Kommentera

