Skip to content

Sjuka

maj 19, 2013

Fasen, febrig och snorig är jag nu, och Martin börjar få ont i halsen…
Skönt att barnen har varann och leker så kan jag bara ligga på soffan och glo…men…

20130519-121554.jpg

Jag känner mig så stressad!

Stress #1

Jag får inte skjuta upp en kurs ( Engelska 6 ) i två veckor utan jag måste skriva prov i veckan, helt idiotiskt med tanke på att det tog dem 5 veckor innan de godkände att jag skulle få läsa den, så istället för 10 veckor ska jag läsa in den på 5 veckor, och så skyller de på att syo-konsulenten var ny och inte visste hur hon skulle göra….

Stress #2

Om en vecka ska jag sälja kläder och prylar som jag gjort på en utförsäljning, och jag har hittills bara 10 katter klara :-/

Stress #3

Om 33 dagar kommer bebis och så mycket som behöver fixas!!

No comments yet

Kommentera

