Skip to content

Picnick

maj 29, 2013

Idag var barnens lediga dag och Nico var väldigt missnöjd med det, dagmamman och de andra barnen skulle nämligen på picknick och ” mamma är så gravid att hon inte orkar nåt ” ….
Så jag tog en promenad med barnen till konditoriet där de fick välja vad de ville ha, sen gick vi vidare och handlade sushi / japanskt och till slut lovade jag att vi skulle äta det i lekparken.
Jag var väldigt opepp med tanke på att det hade regnat hela natten.

Direkt jag hade dukat upp så öppnade himlen sig och regnet öste ner så vi tog skydd under ett tak på rutschbanan , jag frös och satt obekvämt men barnen var lyckligare än någonsin! ” bästa middagen ”, ” roligaste picnicken ” och ” härligaste dagen i mitt liv ( Nico ).

20130529-234313.jpg

Efter middagen så slog Ossian i huvudet och grät hela vägen hem, men Nico var helnöjd och tyckte inte alls att det gjorde nåt att han missat dagmammans utflykt….

No comments yet

Kommentera

