Skip to content

Mina andra sidor

juni 11, 2013

Jag befinner mig i en helt galet kreativ period nu.
Jag syr och virkar om vart annat och blir jag trött lägger jag mig med näsan i nån sömnadstidning.

Jag hinner inte uppdatera så mycket här men om ni har intresse av vad jag gör på dagarna så kika in på min kreativa blogg :

http://bortomdeblabergen.wordpress.com

Eller besök och ” like ” min Facebook – shop :

http://facebook.com/paputten

Om jag analyserar mig själv lite nu så är jag nog så här sy-manisk för att inte bli helt galen av att vara höggravid…9 dagar kvar och nu har jag mycket sammandragningar och är tung….

2 kommentarer leave one →
  1. Sara permalink
    juni 13, 2013 3:47 e m

    Jösses, bara 9 dagar kvar! Hur känns det, känner du dig lugn eller nervös? Vilket himla fint babynest du har sytt förresten, det som var ett test!
    Tänk att du var den första som fick veta att pojkarna kommit, vi var mitt i en konversation om nåt annat tror jag, haha!😀
    Massa kramar till er

    • juni 13, 2013 8:38 e m

      Det är lugnt, är inte särskilt nervös alls…funderar på om jag typ förtränger vad som väntar…
      Och jag har ingen brådska heller, hon kommer när hon kommer🙂
      Ja vi hade mail-kontakt sent den kvällen och så fick jag svar av dig och då hade de kommit! Så häftigt!🙂
      Stora de har blivit! Jag längtar efter att träffa dem/er!
      Kram!

Kommentera

