Skip to content

Edith

juli 26, 2013

Kom på att jag har en blogg…

Sedan Nico och Ossians sommarlov började så har det inte varit en sekund lugnt…vi har varit ute och hittat på grejjer varje dag! Träffat barnens kompisar, träffar mina kompisar, besökt museum, stranden, plaskis, torpet, flaten etc…

Edith älskar att sova i vagnen, nöjdare unge än henne är nog svårt att få tag på! Sover gör hon också, peppar peppar…
En riktig go-unge!

20130727-001032.jpg

För tillfället har jag mjölkstockning, den värsta sorten! Över 39 graders feber och ont som sjutton, missar min väns möhippa imorgon pga det och det känns verkligen för jävligt!
Läkaren sa till mig att det kan gå ut i blodet om jag inte lugnar mig och så blev jag ordinerad vila tills det går över och lite till… Problemet är att man inte kan lugna ner sig med så aktiva barn!

Det här var kvällens värsta kraftansträngning så nu säger jag godnatt och hoppas på att vakna utan stockning imorgon 🙂

One Comment leave one →
  1. Sara permalink
    juli 29, 2013 6:17 f m

    Kära hjärtanes så söt! Hon ser ut att likna Nico väldigt mycket! Hoppas mjölkstockningen har lagt sig.
    Kram

Kommentera

