Skip to content

Tillbaka…

augusti 23, 2013

….fast inte som förr.

Bloggen får leva kvar med enstaka inlägg då och då.

Sommaren har varit underbar, och intensiv. Edith är lugnaste bebisen men Nico och Ossian är allt annat än lugna, de är som tvååringar och fyraåringar är, de har lek i benen.
Nu har de börjat hos dagmamman och jag paniksyr inför höstens marknader.
Edith är med. Nöjd. Alltid.

20130823-152810.jpg

Hon sover bra, äter mycket och skrattar jämt. Jag är lycklig. Känner mig komplett.

20130823-153149.jpg

Jag och Martin har firat 5-årig bröllopsdag.

20130823-153235.jpg

20130823-153249.jpg

Sommaren har varit skön. Vi har badat och varit ute hela tiden. Men jag vill ha mer! Fast inte lika varmt, jag hoppas på en sval och lång höst…gärna till slutet av februari.

20130823-153419.jpg

Och så syr jag….galet mycket! Och nu hinner jag inte blogga mer….

One Comment leave one →
  1. Sara permalink
    september 18, 2013 7:53 f m

    Ni är så fina allihop så det är inte klokt! Saknar dig. Kram

Kommentera

