Skip to content

November

november 11, 2013

Nu är Edith så stor att hon sitter vid bordet med oss när vi äter. 5 månader nästa vecka.

20131111-163429.jpg

Jag hade velat blogga mer för det är så värdefullt att kunna kika tillbaka och minnas men tiden finns inte!
Förutom att jag försöker vara närvarande och inte se världen genom iphonen så syr jag massor. Mängder.

Och förutom att leva livet så har vi bestämt oss för att flytta till större. Vår lägenhet är fotograferad så att den kan läggas ut till försäljning då vi köpt nåt. Två objekt har vi budat på och förlorat. Halva vår lägenhet är nedpackad i kartonger. Det här tar mer energi än väntat men i slutändan blir det bra, det vet jag.

I samband med det här beslutet har jag börjar sälja av mina retro-vagnar, nu har jag bara 4 ( kanske 5 om man är petig ) vagnar kvar.

20131111-164349.jpg

Nicolas och Ossian är besatta av star wars, hårdrock och vår iPad.

Nu ska jag laga bovete-galetter från vår matpåse som vi har, ecoviva. Tjing.

No comments yet

Kommentera

