Hoppa till innehåll

När vänder det?

juni 29, 2011

60 vattenkoppor igår och det tredubbla när vi vaknade idag. När vänder det?


Men han äter som vanligt, leker och har energi. Humöret är på topp.


Men även fast jag vet att det är nåt man måste gå igenom med vattenkoppor så kommer ångesten krypandes när jag tittar på honom.
Jag är livrädd varje gång han eller Nico blir sjuka.

( Och till alla smarty-pants, Nej jag är som vanligt, jag överför inte min ångest på mina barn för jag kan hantera den.)

– Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer leave one →
  1. MariaV permalink
    juni 29, 2011 2:05 e m

    Hittade t din blogg nyss, kul att läsa om lilla familjen o se fina bilder. Blir inte så lite sugen:) – trots vattkoppor, krya på Ossian! Kram!

    • juni 30, 2011 9:28 f m

      Jasså, ni går med såna planer 🙂 ??? Jag ska anordna en babyshower för vår vän Tina i höst, då kommer du hoppas jag, och å blir du kanske ännu mer sugen 🙂

      • MariaV permalink
        juli 6, 2011 10:55 f m

        Nä tyvärr, inga såna planer, inte P iaf. Roligt m babyshower!!:)

      • juli 7, 2011 5:55 e m

        Nämen, tråkigt!

  2. Lisa permalink
    juni 29, 2011 2:59 e m

    Stackars stackars Ossian!!!
    Ja fy det är hemskt när de är sjuka. Man vill så gärna byta med dem.

    • juni 30, 2011 9:27 f m

      Ja fasen, visst e det så….men oftast slutar det med att man är sjuk också! ha ha ha…

Lämna en kommentar